14 December 2010

Godmorgon ! Ska börja berätta lite om gårdagen, det var riktigt roligt igår, först kom vi till skolan för vi skulle kolla på nåt luciatåg och det var riktigt dåligt.. Egentligen skulle vi ha haft det men det blev femmorna (?) Sen åkte vi vidare till Eriksdalsbadet och när vi kom fram fick vi göra nåt simtest men när det var färdigt fick vi leka :D Haha det var riktigt roligt! vi slutade typ halv 2 eller nåt sånt, då gick jag vidare till lilla Sara :) och va där hemma ett tag, klockan kvart över två drog jag till mammas dagis för att hjälpa till, de skulle ha luciatåg och lilla Olivia var ju med där, henne vi brukar vara barnvakt åt (: Det blev riktigt kallt eftersom tåget var utomhus så jag och Sara gick hem efter ett tag. När jag kom hem vid halv 4  gick jag och la mig i sängen,sov lite men när pappa kom var det plugga som gällde, jag pluggade från halv 6 till halv 9 :O Men fick jag in nåt i hjärnan? Det ska vi fråga läraren efter provet idag HAHA!
Idag börjar jag 10 över 9 eftersom våran lärare har åkt till Sydafrika så det är najs! Sovmorgon är alltid det bästa, efter skolan vet jag inte vad som händer men det visar sig, vi hörs senare PUSS elin
Jag saknar mitt hår..

Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

hej sötnos!



fin blogg du har

är allt bra med dig idag??

2010-12-14 @ 10:18:22
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0