AHH.. african style

Ahh... omg, jag har precis tagit mig igenom en av historiens jobbigaste mellandagsreor, det var kaos i alla butiker och allt låg huller om buller, men jag hittade lite fint under alla högar. Jag har oxå letat som en JÄVLA GALNING efter usb sladden men jag har kommit fram till att den har blivit stulen av .... min katt mickan, hon brukar ta mina strumpor och en gång tog hon min BH så hon är starkt misstänkt... Jaja till saken, jag har alltså inte kunnat lägga in shoppingen så jag har fått sno lite bilder från google, gick helt okej.


rätt snygga, dom kommer jag matcha med fläta, svart tunika och svartgrå halsduk
glitter 79:- SALE

haha,,, den senaste heat-styling jag köpte rann ut i väskan *:(* Lindex 80:-

haha och en dålig bild med webbcameran, det är köpt på gina för 69:- SALE


och här kmt världen sämsta bild.. först och främst så måste man trycka på foto knappen för att fota så man kan inte släppa den -.- för det andra så suger kameran och för de tredje så ser manknappt kläderna....
Tröjan är från Monki BIG SALE 25:-
Leggingarsna Monki 200:-


Det var den shoppingen det, imrn så åker jag och ella in igen och då faan ska det köpas kläder! inte smycken och sånt, utan kläder,klänningar och kanske skor (A)
Puss & Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0