i sista minuten!

Tjaba förlåt för dålig uppdateringen men så äre liksom... idag har jag klippt mig och ja är så jävla nöjd, längden blev perfekt och jag bestämde mig för att inte tunna ut det, de är fint med tjockt hår fast jag kliuppte upp det.
man vill ju vara fin till nyår, inte för att de är något speciellt i år eftersom att våra planer gick i krash
AJa nu ska ja inte klaga, ett nytt år är framför oss och ja hoppas fan att det händer något roligt i år och VERKLIGEN inge mer drama.... fast de e ju ändå lite kul det med (A)

såhär ser jag ut nu och tjaaa med hår med, nu ska ja dra ner till centrum och köpa till gott till ikväll Bye
Puss och Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0