måste ju skriva ändå

Men hallå! Jag kom på att jag inte bara kan sluta skriva i bloggen sådär, men jag tycker det är tråkigt när jag inte kan komma med några bilder -.- Men som ni vet så kommer det inte några bilder för ens jag kommer hem på Måndag och då vet jag inte om jag kan sätta in alla men några hoppas vi på ! Nu är jag ju här uppe i Bollnäs och det har varit som kallast idag -30 grader och då trodde jag att jag skulle frysa ihjäl, brrrrr :S Idag har jag inte gjort så mkt, varit ute och skottat snö x) haha men det måste man göra när det är mer än en halvmeters snö...
Och när jag skulle skotta all snö så skulle ju hunden hoppa efter det och det var ju lite drygt att hon skulle bita i spaden och så -.- Nu är jag astrött så det blir vell sängen snart.. Imorgon är det ju självaste julafton och vi ska till Mohed och hälsa på Frida och Gabriel för att byta julklappar med dom! Så vi ska åka vid elva.. Klockan tre kommer alla hem hit till min morbror och vi ska kolla på Kalle Anka och käka, sen blire öppning av julklappar och jag längtar ju mest till det om jag ska vara ärlig!
Vi brukar ju oxå spela spel efter alla julklappar och då hoppas jag att vi skulle få låna Jonas och Stinas spel som heter "med andra charader" och då står det ett ord på en liten bricka och så ska man försöka förklara det med hjälp av charader, riktigt roligt! Jag skriver nog mer imorgon PUSS elin
Tyvärr ingen bild :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0