teven är min bästa vän

Heej! Idag skulle jag egentligen åkt till stan och kollat på bikini haha för vi ska ju bada imorgon :) Men sen kom jag ju på att man kan ta min gamla bikini och sätta en säkerhetsnål emellan så det som inte ska synas syns, det blev faktiskt bra (y) Så jag låg i sängen till 2 kanske sen kom pappa hem och sa att vi skulle tvätta bilen -.- så då va jag tvungen att följa med men sen bjöd han på pizza :D Och nu har jag legat och kollat på teve HELA kvällen, och det är inte slut med det inte ;) Men jag har inte pluggat, har inte ens öppnat boken :O Och jag har prov på Tisdag i NO fyfaan, imorgon ska vi till badet och efter det ska jag till Olivias dagis för att kolla på deras luciatåg ,gulligt värre :) Men nu ska jag kolla på teve PUSS elin
oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0