20 November 2010

Godmorgon!
Igår var ju hela gänget här från familjen med sina respektive men sen skulle jag och Mia prata med Timmy vår bror själv för det ha hänt lite saker osv och såklart ska han inte komma själv och det blev VÄRSTA bråket och jag orkade iinte så jag började gråta och grejs, HERREGUD säger jag bara, men sen så kom Sara och fick mig på andra tankar vilket kändes riktigt bra men när Timmy och hans tjej hade åkt hem fick jag reda på massor av saker som hans tjej hade sagt till min mamma om mig och Mia asso förstår om ni inte fattar men jag måste verkligen skriva av mig lite haha,  det var lixom kaos överallt... Men ikväll ska jag vara med mina älsklingar Maria Ella Tove och Sara och vi ska vell ha en liten filmkväll tror jag :)
Men uppdaterar senare :) PUSS elin
gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0