tjaba *skit glad*

Hejsan imorse vaknade jag kl åtta och skulle åka till morfar fast jag orkade inte så jag låg u sängen för att protestera men så ringer morfar och säger att de inte går att vi kmr och gissa om jag blev glad! haha kanske låter jätte elakt men jag var verkligen skit trött men sen när jag försökte somna igen så gick det inte så jag började måla naglar på ett väldigt cool sätt... asså jag ska försöka förklara
*man har en skål med vatten
* tar fram några nagelacksfärger som man tycker e fina
*droppar en droppe av nagelacket i skålen med vatten och sedan en ny i en annan färg
*lägg dropparna i varandra för då blir det cirklar och sedan så doppar man lösnageln ( eller fingret men då måste man tejpa runt naglen VÄLDIGT SVÅRT :P )
* sen tar man upp nageln och då kmr ett otroligt fint mönster att lägga sig på nagel!! hahah

Jag provade det här och blev verkligen nöjd med resultatet eller asså det var ju första gången så det blev inte så jättefint men coolt, ska handla lite nya färger i helgen och göra ett nytt möster på ett par lösnaglar


Hiihi ikväll så ska jag vara med elin ella maria och tove, vi ska vara hos tove och äta pizza och tårt... vad vi firar? nae inget sp :D

Kram sara. Ps ni måste prova nagelsaken asså det är enklare än man tror! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0