Älskade bollnäs <3

Godmorgon, vaknade nyss av att Molly kom in och slickade mig och ansiktet och tyckte att jag skulle vakna. Har ingen prao idag för jag är ledig men imorgon kör det igång, fast då är den en soft dag, jobbar från halv 4 till halv 8 så det är bara fyra timmar :)
Idag ska jag duscha haha och sen ska ja ta en långpromenad till mormor och morfar. Då ska jag även ta med Molly, sen ska jag oxå träffa Anna,min handledare och även en riktigt bra kompis ;) Jag har med min systers systemkamera hit till bollnäs men vet inte om det går att ladda ner bilderna på datan men får göra det när jag kommer hem istället.
Nu ska jag hoppa in i duschen skriver mer senare :) Pyss elin
Sliten tjej ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0