de ät något fel på min röst :o

hEjSaaN, MHiN RöSt äR KoNStiG.. asså den är så där vanglig vet inte varför fick typ hicka o sen ville ja spy o sn blev min röst helt enkelt cp.

Skönt äre att vara hemma iaf, har nyss tagit mig en bit cheesecake, de var gott. Är så grymt trött och funderar på att ta o lägge mig på direkten man jag måste tyvärr hoppa in i duschen. Min helg har iaf varit sådär, det har varit mycket skratt men nästan lika mycket gråt... Känner mig faktiskt rätt kass men familje problem har väl alla, antar jag.


Älskar dig morfar, du betyder så himlans mycket!

En tavla gjord av äpplen :)
Kan inte lägga in mer bilder venne varför min data har hackat upp sig, men ja bloggar mer imrn PUSS
o KRAM Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0