I can if I want...

Tjenare allihoppa idag har ja inte gjort någonting... tittade på en skit bra film som vi fick hem med posten igår och sen efter de så blev jag rastlös så jag ritade/tecknade lite, gjorde ett collage och rensada garderoben, och då hittade jag en päls bit till en gammal jacka den var så stor och fin så jag satte den på min skinnjacka o det e otroligt att den verkligen passade och det blev super snyggt!

( jackan köptes på cubus i början av hösten ) fint va?

Juste igår så var ja ju med familjen i skhlm o jag köpte en mýsig tjocktröja med luva...

haha de kanske är lite fånigt me att de står united states eftersom ja inte kmr därifrån lr något men priset låg på ynka 149:- och de va ju så grymt mysig (A) ( strl M )

nu ska jag kolla på en film på datan THE KILLERS :D har velat se den i evigheter! Bye bye // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0