I cant help it, but I can try

Åh nej jag håller på att bli sjuk, halsen känns tjock o svullen o ja e täpt, men ja MÅSTE gå hela veckan ändå för ja får verkligen inte missa mera av skolan.

Idag så va jag i skolan och sedan med Elin, jag var tvungen att dra hem runt tre eftersom att jag inte fick prao jobbet som jag trodde att ja hade fått. Så jag var tillbax på ruta ett och började om, nu har jag två möjlia ställen, en affär där dom säljer bröllopps klänningar och fixar håret eller en butik/cafee där man kan köpa choklad och tyger typ. hahaha aja vi får se imrn när ja ringer och bestämmer villket ja väljer, tror det blir brölloppsbutiken ;)


Detta var dagens lilla godis köp efter skolan, shit ja måste verkligen sluta me allt godis. // sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0