I wanna know ure name... name...name...name...name....name....name....


haha sexig bild asso.
HEllO era korvar... idag hare varit en vanlig tråkig dag. Borde verkligen börja plugga till et skit tråkigt prov som jag ska ha imrn i skolan... men lata lilla mig vägrar sammarbeta med mitt beslutsamma yttepytte lilla (andra )jag.... Jaja...

Ja e så fcking sugen på en söt liten klänning som jag suktat efter ett tag nu ( ett par timmar då.. )... den är svart och går lite under rumpan, den är sammet och är verkligen min stil... den vill ja helst köpa imrn men de är nog bättre om jag väntar me det till på fredag... för jag kmr säker hitta någotdå oxå.. hahahahaha sånna som jag borde verkligen inte få praoa i TC... men jag håller mig iaf i skinnet och köper inte allt ja ser (A)

Nu ska jag i väg och lägga en mök i min brors rum för han har blivit längre än mig :( snart kmr fan JAG bli en kortis XD hahah trodde aldrig ja skulle bli kortast i fajmiljen.
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0