Måste duscha nu (a)

Nu har jag börjat städat mitt rum (?) men mormor och morfar kommer senare så då måste man städa (a) Ehm kanske ska gå till emelie sen för hålla henne sällskap :D Och träffa henne en sista gång innan jag åker till bollnäs och är där i två veckor, fast kommer hem nästa helg men det är inte säkert att  vi träffas då lixom, men det hoppas jag.. Jag kommer hem oxå för att underbara Sara fyller år och vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir vell middag antar jag :) Ikväll ska jag på resturang och imorgon ska jag vara med Sara, klockan fyra går bussen till bollnäs och det ska bli så jävla najs att åka dit och slippa stress och all här.
Jag börjar praoa på tisdag för jag är ledig första dagen, och min handledare oxå så jag vill inte gå utan henne första dagen. Min handledare är min kusins tjej haha :) Gaaash det ska bli riktigt roligt!
Men bara för jag ska till bollnäs kommer jag ju ändå blogga för datan ska ju med :D Kan fan inte klara mig utan den i mer än en vecka :O det går ju bara inte...
Jag kanske inte bloggar så mycket idag för har ganska mycket att göra men ska höra med emelie om hon har vaknat osv så vi höres när vi höres :)
Puss elin
älskling <3

Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskar dig :) <33333333

2010-10-18 @ 10:15:25
URL: http://batwooman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0