dagens outfit och annat tråkigt som DU MÅSTE LÄSA!


''Den senapsgula'' - Monki
svarta leggins - H&M
halsduk - indiska
skor - converse

Så såg jag ut idag, jag är verkligen kär i tröjan!
Igår kväll så myste jag med mamma framför tvn med chips o läsk... tyvär så vann ju högern.... och SD asså usch!

Imrn så kanske jag ska ta en ''sväng'' till mörby centrum eftersom att jag kanske ska praoa ända där borta i 2 veckor.... det är en taco resturang som ser rätt mysig ut och arbetarna är för det mesta tjejer och dom verkade väldigt snälla. Får väl se om jag tar det eller om det blir the boddy store. Fast det tror jag nog inte.
Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret. Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0