♥ en dag full av kärlek ♥

Dålig uppdatering idag, jag vet men jag har inte kunnat blogga.. Vi åkte till idrottsmuseet tror jag och vi åka rullstolar på museet, skiitroligt! Det var en ganska soft dag, först möttes vi 9 i Fruängen och tog tuben till t-centralen, sen tog vi bussen och gick av vid kaknestornet typ. Först blev vid guidade sen fick vi kolla själva, men jag, Maria och Tessan orkade inte vara kvar så vi frågade om vi fick gå tidigare på grund av vissa saker och det fick vi :) så vi åkte hem vid tolv.

När vi kom till Hägerstensåsen gick jag och Maria av för vi skulle hem till henne och ja skulle kopiera ett so-papper. När jag va färdig med det skulle jag gå till Sanna men hon var inte hemma då så jag och Maria la oss i soffan och somnade :O haha vi var helt slut! Sen smsade Sanna och sa att hon var hemma så då vandrade jag över till henne och vi hade det mys, låg och snackade och kolla på teve. Vi ska ses snart igen för det var verkligen SKIIITmysigt! Jag har känt henne hela mitt liv och hon är 5 år äldre än mig men åldern är bara en siffra, vi förstår varandra som om vi var lika gamla, vi har typ samma problem och vi hjälper varandra att lösa dom :) Puss på dig gumman!
Jag kom hem vid typ sju och åt lite, sen var det spanska och klockan åtta var det Idol :D Nu chattar jag med Sara och hon säger att hon har en stor spindel i hennes säng som hon inte hittar :S aja skriver imorgon God natt
puss elin
saknar min lilla Selma! 

Kommentarer
Postat av: sanna

ja det var skitmysigt, vi borde göra sånt oftare!

älskar dig lillasyster

2010-09-15 @ 22:40:08
Postat av: elin

ja vi ska göra det oftare, skiitmysigt verkligen! älskar dej med!

2010-09-16 @ 07:49:03
URL: http://finasteisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0