Hello sthlm... namnet e SARA

Hejhej, Jag heter sara och är 15 höstrar! Jag är halv svensk halv marockan men föddes i sverige, ja har underbara vänner och älskar killar med magrutor och skarpa kindben.
 Jag o min bästis elin hade en blogg som heter saraooelin.blogg.se men vi tröttnade på den och nu vill vi ha lite förnyning och har bestämt oss för att blogga på finasteisthlm! Remeber the name!

Ja ser iaf fram imot att blogga här och det kommer som sagt bli en massa bilder, videos, outfits och annat läsvärd, men som i alla andra bloggar så får ni stå ut me att vi skriver om våra värdelösa dagar som varierar från skola till annat som vanliga ungdommar gör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0