Mitt BMI??

 BMI är din vikt och längd, och sedan får man se om man ( enligt företaget ) är underviktig eller överviktig... Jag tror man ska ha 18,5 för att vara underviktig och överviktig 25-29... Hihi så jag ligger rätt bra till men de gäller att hålla sig i form oxå!
Påtal om det så har pappa köpt hem ett helt jävla gym typ... HAHAHA måset fota så att ni kan se. Asså de e bara löjligt! Men då kanske ja jag träna mina lår och rumpa lite ;)

 
Dagens outfit / Sara

interessant eller hur? ett vitt linne och svarta leggins, mer än så han jag inte ta på mig i morse eftersom att jag försov mig... men kolla på mitt fina nagelack på depend, I love it!

Nu ska jag sno lite godis från min lille bror, C yall Kram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0