Om bloggdesignen

Hejsan, ett litet inlägg om bloggens design, som sagt så heter bloggen finaste i sthlm och den nuvarande designern heter ju finast i sthlm ( utan e:et )
Så kan vi ju inte ha det så snart så ska jag och elin fota lite bilder som vi sedan kan klippa i lite och ''klistra'' in i designen och sedan lägga dit e:et.

För er som inte vet så kan jag göra designer så om det skulle vara så att ni behöver en design så äre bara att fråga, dock kan jag bara göra designer till blogg . esse.
Blogg designen kmr upp någon gång i veckan!

// sara

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, härlig bild :)



Kika in hos mig, <3

2010-09-13 @ 18:26:58
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0