sockerberoende, hjälp mig någon?!!

HEJSAN JA ÄR FETT HYPER!! Jag har just ätit en maaaassssaa kakor och oboy! OCH NU mår jag skit bra, eller inte eller jag vet inte kan inte riktigt tänka för ja e så HYPER :D Btw så är jag sockerboreende visste ni det? jag MÅSTE få i mig socker annars blir ja typ deppig?? :O men sen så blev jag så arg att jag tog kakorna som fanns kvar och var verkligen beredd att slänga dom i soppnedkastet men min lille bror ville ha dom så han åt upp dom :D sen så gjorde jag situps och tränade på tränarmaskinsaken... Nu har jag fett mycket energie men ja ska lungna ner mig o titta på tv.

så här såg jag ut idag!


hahahaha titta min arm :s och sen spänner jag ansiktet för det är rätt tungt HAHA
Byebye // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0