Halli Hallå

Halli hallå, förlåt för att jag inte har bloggat något men ska försöka sammanfatta dagarna som har varit.. I fredags var jag i skolan som vanligt och allt gick skiitbra. Jag tyckte jag gjorde bra ifårn mig på allt (a) På kvällen där så var jag på fest hos Olivia med massa kompisar och det var skitroligt. Har bara några blåmärken men inget mer vilket förvånar mig (a) Jag hade det riktigt roligt.. Sov inte så mycket den natten för Hanna låg PÅ mig och sov.. Jag klarar inte av den närheten..
Igår kom mamma och pappa och hämtade upp mig typ halv 8 på morgonen för vi skulle åka till Bollnäs. När vi kom upp hit åkte vi till Lena och jag solade hela dagen, fick lite färg iaf. På kvällen så var jag otroligt trött men försökte vara något pigg för mormor fyllde ju år och alla var här! Det var jätteroligt att träffa alla igen, har saknat dom så otroligt mycket. Klockan 10 somnade jag i min mormors säng hehe men sen väckte Lena mig och sa att vi skulle bege oss hem! Vi kom hem vid 12 och då var det bara att gå och lägga sig igen.. Sov till halv 11 idag så det var riktigt skönt att sova ut!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer men vi ska förmodligen åka till Jonas (kusin) och Moa för mamma har inte sett deras hus än och sen ska vi till farmor, när vi kommer hem till Stockholm igen så ska vi åka till Mia och Niklas.. Så jag kommer nog komma HEM sent men ska försöka blogga då!
Har tyvärr inte tagit några bilder för jag glömde kameran hemma men jag ser lika dan ut ändå ;) Imorgon börjar ju vårat lov så vet inte vad som händer men ska kanske åka till Mia.. Puss /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0