Lista // Sara

1. Humör: trött som fan efter maran, huvudeverk och Mensverk så mamma e ute och köper ipren <3

2. Hur var din påskhelg: väldigt mysig, morfar och med familje, åt inte så jätte mkt godis faktiskt :D

3. På naglarna: Hahah hade rött nagelack men det är nästan helt borta, påminelse! måla nytt!

4. Outfit: En skön lila tjocktröja, leggings och ett vitt linne! ledigt och skönt :)
5. Vad tänker du på just nu: Att jag veeerkligen behöver städa rummet! plocka upp kläderna och sätta på hög musik medans!

6. Vad önskar du just nu: Att sommar lovet började och att jag precis sommarjobbat klart och har 6tusen att spendera på underbara saker :D

7. Hur lång är du: 172 cm.

8. Vad har du för planer till sommaren: Sola, bada, sommar jobba och umgås med mina kompisar.

9. När köpte du senast en cd-skiva: typ ett/två år sedan, britney spears skiva tror jag lr shakiras.

10. Dina mål för veckan: Veckan är ju snart slut men helgen då! ehm.. vet inte riktigt, kanske umgås med tjejerna och hitta på något? :)

Kommentarer
Postat av: lundblom

svar på 10: kanske fira valborg meeeed mig/oss?? :D<333333

2011-04-29 @ 20:22:28
URL: http://lundblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0