Hejsan, jag vaknade kl 10 och.......

Hejsan, jag vaknade kl 10 och tittade på 'if u really knew me' och grät i en hel timme, verkligen ett rörande program som det inte går att hålla tillbaka tårarna för! Sedan hoppa jag in i duschen och sen dess har jag bara tittat på 'my super sweet 16' och suttit vid data. Ikväll så blire en massa godis,läsk och ' when I was 17' som börjar kl halv åtta på MTV, det är typ säsongstart och jag måste verkligen se det :)

Igår va ju elin här och vi såg på film, love and other drugs är verkligen något att rekomendera HAHA elin grät men jag gjorde inte de :/ fast det är verkligen jättemkt sex i den, men skit bra iaf!

Nu ska ja äta något, har inte ätit något på hela dagen och känner mig VÄLDIGT hungrig nu.
Puss & Kram Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0