ibland tänker jag inte så långt,

Varit med elin och ätit glass och kollat på film, älska mig heter den och var skit sorlig, även fast ''skådespelarna'' verkligen sög så va den värt o kolla på.
Nu är det oxå så att ja har värdens pms och det finns inge ipren hemma, inge mat, inte dricka, ingenting! så jag bad mamma lite snällt att köpa hem pizza för hon kmr hem 7 och pappa 9... och hon sa ja visst, men så ringer hon lite senare och säger att det blir kykling och ris... i vanliga fall så skulle jag väl sucka lite och säga okej och inge mera med det, men nu blev ja typ arg :O aa.. fick lite skuld så jag ringde upp igen men då var mamma arg så aahh xP har hört att man brukar få sin lingongvecka samtidigt som dom man bor med? jag brukar iaf få det och då blir det INTE kul för familjen HAHA...
Ne men nu är jag iaf glad även fast jag ffr är helt tom i magen och svälter :) hahaha... usch.. nu ska ja väl hitta på något, puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0