när jag kom hem så väntade....

en ny mascara och en tröja från Monki på mig, TACK mamma :D

( tröjan fast i svart )
har varit hos tandläkaren och haft lite mindre kul så det kändes bra att komma hem till något som behövdes.
Imrn så har ju alla i min klass sovmorgon inkl. mig meeeen jag ska till tandläkaren imrn IGEN så jag får ingen :( för jag ska vara där 9 och måste åka 8 för det är en slags operationgrejs som ja inte orkar förklara men de kmr iaf ta tid.. men när jag kmr hem så ska jag fixa mig och sen går jag till skolan dom sista lektionerna för jag har ju matteprov oxå. -.-

Nu blire mkt plugg och sen så kanske ja bloggar mer! Puss & Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Sari

Så fin tröja, love monki! :)

2011-02-03 @ 07:22:48
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0