Elin räddar vår blogg :D

hahah ja men typ, hon lägger in dagens outfit och skriver varje dag på senaste tiden iaf! skiiit bra gmn :D
Ska föööörsöka att börja med dagensoutfit jag med, men jag hinner nästan aldrig på morgonen eftersom att jag vaknar 7 och möter elin i centrum 20 i :P men imrn så har vi sovmorgon så jag ska verkligen försöka.

Idag var det skola och sen åkte jag och Tove till 7-eleven och köpte en ENORM kladdkaka som verkligen är en bit från ''himlen'' Sen drog vi till Ringen och hon köpte en klänning och en väska ( vet ej varför ja skriver det xD )
Och nu sitter jag i mitt rum och har just pluggat klart och håller på att laga mat, det blir pasta med lime-gräddfilsås med tonfisk i och körsbärstomater, skit gott :D

såhär ser dom ut :D muuuums
Puss & Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg :D

2011-01-12 @ 19:24:54
URL: http://fighhhter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0