förlåt!

Godmorgon! Förlåt för dålig uppdatering men det har varit så att jag inte har orkat blogga, men iaf. I torsdags efter skolan åkte jag Sara och Tove till donken och åt haha det var jättegott! Och sen åkte jag hem och la mig och typ sov haha, igår var det ju fredag och vi hade ingen idrott eller svenska så vi slutade 12 så det var riktigt najs! Då gick jag och Ella hem till mig , spelade wii och åt semla :D Efter det tog vi en powenap och jag blev på värsta skithumöret och blev irriterad på Sara som skrev till oss på msn och arg som fan på pappa för att jag inte fick Tacos till middag hah!
På kvällen åkte jag, Ella, Sara och Tove till heron och gick på bio, vi såg Burlesque med Christina Aguilera och Cam Gigandet och jag hade sett den på datan typ en vecka innan men den är så jävla fucking bra :D
Jag blev kär i Cam Gigandet,  fast han har jag alltid varit kär i men ändå :) Idag ska jag till öppet hus med Ella Lundblom så jag måste hoppa in i duschen nu! PUss elin
Cam Gigandet och Christina Aguilera
Och älskade Ella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0