I don't search for perfection, it's the flaws that make us beautiful

Mums, jag dricker lite Te och äter en macka med ost, så jävla gott :D
har kollat klart på mitt favvo program och gud va jag längtar till nästa avsnitt fast det är om 6 dagar, men ja klarar mig x)

Usch har haft en sån där jobbig dag (igen) då man bara ser sig själv i spegeln och blir arg, och sen så fick jag damp på mamma ett sånt där när man ÅHHHHHH med tänderna HAHAH ella vet va ja menar.... aja men nu är jag super glad och allt känns bra :D pms.....

Åhh så.. verkligen jättefin! Det är oxå henne jag ska redovisa om imrn :)
// Puss & Kram Sara

Kommentarer
Postat av: lundblom

haha jag vet SÅ vad du menar!

2011-01-26 @ 14:18:29
URL: http://lundblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0