petti shoux

Hejsan, nu luktar det gott i min lägenhet för jag har bakat petti shoux som är en slags bakelse som smakar lite voffelaktigt och till det så kan man ha grädde sylt bär eller choklad, skit gott! jag hade bara grädde och blåbärssylt hemma så de fick det bli.

bild tagen fårn google, visst ser dom goda ut :D
Idag har ja varit i skolan och sen så skulle ella köpa en godis i tbanans godis automat men hon fick ut två ist så jag fick en hihi :D
Sen dess har ja bara varit hemma och tecknat och så, fast jag borde verkligen plugga lite i matte men jag orkar verkligen inte ikväll! Puss & Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bästa!! lite synd bara att vi hoppade o ba oo high five.. pinsamt-.-

2011-01-31 @ 21:34:18
Postat av: lundblom

haha bästa!! lite synd bara att vi hoppade o ba oo high five.. pinsamt-.-

2011-01-31 @ 21:34:30
URL: http://lundblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0