sen dagens(gårdagens) outfit



Halsduk-H&M
Oversize tröja-GinaT
Leggings-Monki

så det är va jag har haft på mig idag, annars så har jag varit på bio med Maria, vi såg harry potter och död relikerna del 1. och jag kom hem kl 00:00 prick :D och en liten rolig grej när ja o maria var på bio, när vi skulle sätta oss på våra platser så låg det någon handikaps grejs på min stol och under den så låg det en massa äckliga saker (skräp, smuts, fläckar) så vi gick till en personal och fick nya platser som var minst lika bra och som ''belöning'' för krånglet så fick vi 2 st nya bio biljetter :D så vi tog varsin och tackade och kollade på filmen!
Weeii skit snällt av dom ju, nu har jag en till bio biljett :)

Imrn så skulle jag och ella vara hos mig för jag trodde att ja hade FF men tydligen så åker inte pappa bort förens på måndag så han kmr att vara hemma men vi kan ju alltid vara i mitt rum eller så tar vi det på lördagen nästa vecka för då kmr han garanterat att vara på jobbresa, men ska höra med henne imrn :) <3

Nu ska jag titta på tv och sova, är så grymt trött -.-
Puss & kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0