Syster ♥

Nu sitter jag i min säng och ska försöka bli trött, igår åkte jag till min syster i Gustavsberg och var barnvakt på kvällen, jag somnade typ 2 och vaknade halv 12 imorse, men då hade min syster inte kommit hem än, men hon hade missat sista nattbussen igår så hon fick sova hos en kompis men det var ju lungt för mig, jag sov ju ändå bara ;) Sen drog jag hem vid två men bussen var sen så kom hem 10 över 3 eller nåt.. Då var Mias killes föräldrar här och vi träffade dom för första gången, skiittrevliga! Sen låg jag bara i min säng resten av dagen :) Snart ska jag sova oxå..
Imorgon ska jag och Sara hem till Olivia och Atlas för att ge dom julklappar :) Men skriver nog innan det PUSSSS elin
Godnatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0