godmorgon! en helt ny vecka!

den här veckan åker tove och maria till italien på onsdagen, elin åker bort på fredagen och ella på lördagen.... Vem finns kvar hmm.. INGEN hahah ja kmr känna mig jätte ensam och sakna er jättte mkt.. fast ja tror ella kmr tbx efter några dagar! :D hahah yes!
gårdagens outfit:
Kofta - gina
Linne - Åhlens
Väska - hm
Jeans - lindex
Så det var en outfit som ja inte lagt ut på tusen år! ja kmr ihåg när jag och elin flyttade vår blogg från saraooelin.blogg.se till finastieisthlm.blogg.se och sa att den skulle vi skriva MKT mer i och blogga om roligare saker... HAHA.
Aja nu ska jag sminka mig lite, sy klart en gullig topp som ja håller på med. Och sedan se om ja hinner baka en kladdkaka som ja tänkte ta med mig när ja träffar elin ella maria och tove! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0