en opersonlig personlig lista

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Tre sanningar om mig
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Det här åt jag idag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 07 - Mina vänner
Dag 08 - Ett pinsamt ögonblick
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Någon/något du är stolt över
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Saker jag stör mig på
Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kärlek
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Någon jag aldrig glömmer
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Min favoritfilm och bok
Dag 21 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här för mig att må bra
Dag 24 - Det här får mig att må bättre
Dag 25 - Första vännen
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Om jag vann 1 miljon
tagen från olivias blogg! ja som sa att ja inte skulla blogga, ja menar lite mer att ja inte har någon lust att blogga om mitt jävla liv för jag HATAR det, de händer inget i mitt liv som ja har lust att skriva så att alla kan läsa, och de ja kan skriva vill väl ingen ändå läsa så jag skriver enligt den här listan ist! vi börjar med:

Dag 1-
Jag heter Sara Samira Zaddou och är halv svensk halv marockan! jag är alltså stolt halvblodig chey!
jag är 15 höstrar och mitt liv går ut på att vänta på att något ska hända medans jag är med mina underbara vänner. När jag blir stor HAHA så ska jag bli mode designer, men mitt mål me livet är att vara lycklig för så länge jag är det så räcker allt annat till! det finns väl ganska mycket att säga om min personlighet och mina tankar och åsikter men det är så mycket att man måste lära känna mig och lite av min bakrund men det allra viktigaste är väl sagt.. typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0