hejhej

Hejsan, har inte bloggat så mycket på sistone men jag skulle ju typ gjort slingor i håret men det blev aldrig av... fast klippa mig hann jag och det blev super fint, men väldigt kort. Men mitt hår växer fort och jag har redan vant mig :)
.
Imorgon är det ju skola oxå :o hoppas bara det blir fint väder, för så länge vädret e hyggligt så känns de ju lite lättare. Sen ska man ju till tandläkaren oxå... och spänna tandstläningen, btw så e ja jättearg för det! jag skulle få tagit ut tandställingen NU!!! meeen tydligen så ska jag ha den i kanske 1 år till?!?!? NEJNEJNEJNEJ... :( jag tänker inte det bara.. hahah nu e jag jätte fånig men jag hade verkligen sätt fram emot att få ta ut den darför att mina tänder verkligen är super raka redan och jag verkligen inte vill se ut som fan i käfte....
.
hahah aja nu ska jag kolla på the walking dead! skiiiit grymt asså, kollar påå internet och programet är verkligen jätte läskigt :D kollakolla! puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0