Lite bilder från Luleå

Hej! Nu är jag hemma, eller jag kom hem typ 10 och det är riktigt skönt att va hemma och ligga i sin egen säng. Ja för att sammanfatta Luleå så var det riktigt jävla mys att träffa dom, min bror och hans tjej.. Jag längtar nästan tillbaka ;) Imorgon ska jag vara med SARA :D:D åååh längtat så mkt efter min lilla solstråle !!! Nu ska ja chatta Pussar elin
Här är lite bilder från Luleå, inte så många dock :(
Vi va ute på isen och gick, det var väldigt fint!
Jag provade på snowboard och fyfaan säger jag bara, aldrig mer!
och deras gulliga misse.
Det här var dagens outfit :)
Legginsaktikt: Vila
Lila linne: Gina
Kofta: Monkey

Kommentarer
Postat av: sara

nytt? fiiiint :D <3

2011-03-02 @ 00:56:13
URL: http://finasteisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0