Solig dag

Dag 03 - Mina föräldrar
Jag har en mamma och en pappa, dom är gifta och har två helt underbara barn ;) visst är vi lite stökiga och gör livet lite svårare för dom men så är det väl att ha tonnårs barn! Vi börjar med min mamma, honär verkligen en av dom bästa personerna i mitt liv, hon har en sjukdom som gör att hon inte alltid är sig själv menvi finns alltid där för henne och vi älskar henne så jävla mycket! Min pappa då, han är rätt ''ung'' pappa han är bara 39 och värkar redan glömt hur det är att vara ung för han har otroligt mycket stränga regler för mig och lille brorsan, men det är ändå regler som format den jag är idag,jag är ju oftast försiktig och tänker efter innanjag gör något för jag vet attde kommer få konsikvenser.Så jag älskar honom även fast han gör mitt liv så komplicerat ibland.
Mina föräldrar vet kanske inte så mycket om mitt liv igentligen, jag är ju så självständig och håller oftast mina problem och ''äventyr'' för mig själv men hoppas att jag lite senare i åren kan berätta om allt :D

Snart så skajag och elin vara barnvakt,hon är i duschen nu och jag bloggar lite :) puss och kram sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0