soliga dagar i MARS

Yey! de är ännu en solig dag och ja hoppas på fler ''varmare'' dagar nu i mars så att våren kan komma!
Igår va jag med maria och elin och var i stan där vi gick i affärer och sedan donken, sen gick ja hem till elin där vi slaggade efter att ha sett på big brother och lite annat på tvn. När vi var i stan så hittade jag en jätte fin kappa som jag veeerkligen ville/vill ha men den kostade 499:- och jag har typ lite exakt så mkt m´pengar kvar men ja kan liksom inte göra slut på dom bara sådär :P men då såg ja på hemsidan att den fanns på rea redan! bara 249:-!!! så ja tror att jag ska slå till :D:D får se va mamma säger bara!
När jag kom hem så tog jag en dusch och sedan åt jag en sallad med fetaost och dressing, mums.
Och nu planerar jag att torka håret och sedan gå på en promenad med mamma i de fina vädret.
Eftersom att blogg.se cepade sig så kunde jag inte blogga innan vi drog t stan men ja lägger upp dom bilderna jag tänkt lägga upp nu istället. Så såg man iaf ut i skinnjacka :D fatta glad jag var att de varmt nog att använda den ♥
// puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0