Julen 2010

Nu är jag hemma i Stockholm och det är riktigt skönt! Vi åkte bil ju och jag sov sov och sov haha! Jag kanske ska tillbaka till Bollnäs efter nyår men bara kanske, imorgon ska jag vara med Sara och vi ska först in till stan och köpa sportbh till mig och sen ska vi på bio, SAW! Lägger in lite bilder på några saker jag fick i julklapp PUSS elin
Jag fick:
Strumpor, Pengar, Dagbok, Bondinbellas egoboost!, Ipod Nano, Sminkset MakeUpStore,Pengar, Kamera, Perfym, Örngott, Skor.
Jag fick även Digital fotoram, Pjamas, Tröja från Gina, Träningskläder och sen ska jag få köpa gymkort och idrottsskor. Det var nog allt tror jag :)
Den här julen var riktigt bra och jag älskar allt jag fick!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0