sömntuta

*gäsp* hej, jag vaknade för en halvtimme sedan och såg att jag ''försovit mig'' för skulle varit barn vakt idag och så skulle jag messa elin när jag vaknade men ja trodde att ja skulle vakna vid 11 så jag sa det, men så blev inte fallet så hon gick dit själv :P men aja, ska gå till henne sen för att lämna en julklapp inann hon åker till bollnäs. Fick en av henne igår! en skit gullig björn som håller ett hjärta som går in i en annan björn så dom passar ihopp, ''bästis björn'' kan man väl typ kalla det (A)kan inte lägga upp bilder för jag hittar inte USB sladden :P men kanske senare.

Nu ska jag vakna till lite och dricka ett glas oboy och sitta framför tv:n ja älskar jullov
Puss och kram sara

Kommentarer
Postat av: madde

söt bild

2010-12-23 @ 15:11:53
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0