citron gör inte mitt liv surare....


Idag vare vanlig prao dag *bara 3 dagar kvar* sedan gick ja in på h&m och köpte mig en jacka hihi en svart för 299:- kr :o skit billigt ju, kan visa upp den imrn. Sedan så blev ja sugen på läsk så ja köpte en i tbanan men den var så kall att jag tappade den och då blev den helt skummig... haha intressant va?

well well nu ska ja titta p tv... eller nej de ska jag inte gör victor har boxen -.- såå ja ska väl titta på 90210 mitt favorit program (a) nya avsnitt.... Byebye // sara

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahahaha sara ''Sedan så blev ja sugen på läsk så ja köpte en i tbanan men den var så kall att jag tappade den och då blev den helt skummig...''

smart :) <3

2010-10-28 @ 15:41:50
URL: http://alexandramika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0