liljeholmen is the shit!

HEllO, igår hade jag en allmänt bra dag, förutom lite små bråk o sånt, jag var med ella och eln vi var lite hemma hos elin och sen drog vi hemt till mig o titta på flm o åt chips.
Det var mysigt iaf :) tidigare under dagen så åkte vi till lilholmen och ja köpte en gardian och en halsduk ( halsduksberoende ) så här ser den iaf ut:

tröjan kan ja visa senare för den fans inte på internet...
Sedan så var ja i liljeolmen idag igen men dn här gånen så hittade jag ingeting :( bara lite saker som jag önskat mig i födelsedag present x) Yeeey
Idag så vet ja nt va jag ska göra men det blir nog en tråkig hemma kväll eller något,,, jaja bloggar senare ;)
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0