Mobilblogg :)

Hej idag är det söndag och min älskling sara fyller år så grattis på dig älskling och ha en underbar födelsedag! Igår var vi ju hos sara och hade det mys, sen åkte vi in liteTill stan och chillade, nu sitter jag i bilen på väg till bollnäs för vi har ju en praovecka kvar, börjar åtta varje morgon så får se om jag uppdaterar för jag kommer vara så trött, nu har vi stannat bilen och är typ mitt ute i ingenstans och jag sov när vi åkte hit så vet verkligen inte vart vi är, imorgon slutar jag två och efter jobbet ska jag ta en långpromenad med molly, när vi kommer fram till bollnäs ska vi äta middag hos mormor och morfar och sen ska vi åka till stina och jonas för att lena skulle ge en liten present till moa, Jag skriver kanske när jag kommer hem men vi får se, ha en underbar söndag :) Puss elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0