Ointressan inlägg..

Hallojsan jag vet att jag inte haft tid att blogga någoting och ja e liite ledsen över det men nu är ja tbx!

Fredags: skolan som vanligt och sedan så drog jag hem och duschade, senare kl halv fem så gick ja ella maria och elin till tove för vi skulle åka till skhlm och sedan sova hos henne. Vi åkte iaf till skhlm och åt tacos, ja var verkligen skit gott. När vi åkte hem så passade vi på att hyra film och köpa godis och sedan bar det hem till tove place igen. Vi hade verkligen jättekul och sedan tittade vi på filmen The grudge 3.... och fan va den va äcklig, men efter ett tag så garvade vi bara. Vi somnade klockan 5 på morgonen och vaknade kl 10... -.- har alltså bara sovit i 5 timmar... Men ja känner mig rätt pigg ändå.

Bilder från igår kmr upp i nästa inlägg :) puss puss sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0