orientering

Godmorgon!
Idag är det orientering med skolan i Flottsbro och jag känner inte för att springa runt iden skogen i typ 2 h -.- Men ibland måste man göra saker man inte vill, efter det ska jag hem och göra slingor i håret, eller min syster kommer hem så hon ska göra det. Kommer inte skriva så mycket ikväll för jag MÅSTE plugga för vi har so-prov imorgon :S och spanska läxa till torsdag, engelska-prov på fredag.. En jobbig vecka helt enkelt!
Vi går på prao vecka 42 och jag LÄNGTAR! Att slippa Stockholm och alla problem ett tag är väldigt skönt, men kommer ändå sakna vissa.. :) Kanske lägger upp dagens outfit ikväll men tror inte det blir så, ni får ha det en superbra dag!
Puss elin

Kommentarer
Postat av: lundblom

JAG kommer sakna dej :D <333333333

2010-09-28 @ 08:14:47
URL: http://lundblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0