u want what u can't get

Hejsan bloggen gissa vad jag gjort idag? INGETING, jag har bara tvättst håret suttit vid datan och käkat godis med mamma... Skulle igentligen varit med elin ikväll men jag orkade inte för jag behövde verkligen sova lite till, vilket jag oxå gjorde *skönt*
Imrn så ska typ jag och mamma till skhlm och köpa lite saker (A) bland annat den senapsgula tröjan som jag tjatat om i 3 veckor.... YEYY!

La ju aldrig upp bilderna från igår så jag hade tänkt göra det nu, tyvär så har tove nästan ALLA  bilderna på sin kamera men hon får skicka dom en annan dag.




hahaha jag vet att bilderna suger men bussen körde fett konstigt (A) men alla bilder ( väldigt många ) som vi fotade hos tove är alltså på hennes kamera.
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0