fre,lör,sön

Hejhej, igår så var jag i lilje och småshoppade lite. Det blev en Bh med lösbortagna band, en skjorta, hårspray och ett skärp. Efter det så kom Ella hem till mig och vi åt natchos och umgicks :)
Idag är det verkligen skit fint väder och jag gick ut i bara linne och mjukis för att möta min mamma, hahah kanske inte riktigt var så varmt men ja lekte väl att de var det (a)
Imorgon är det skola och det ska typ vara dåligt väder.... men efter det så ska iaf jag och elin till lilje igen för hon ska köpa lite grejer :D ja kmr väl bli shoppingsugen igen men lika bra att inte ta med mig pengar då.
bild på mig och sötaste ella :D puss och kram Sara

Kommentarer
Postat av: lundblom

du är sötast! <33333

2011-04-10 @ 18:29:45
URL: http://lundblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0