I'm not a monster now.. but soon.

Hejsanhoppsan kom nyss hem från tandläkaren, det gick bra men jag fick ta bedövningssprutor som jag HATAR för det gör så jävla ont - tycker jag. Antagligen så kmr mitt ansikte att reagera på ''opperationen'' och svullna upp tills imrn, och det ser verkligen inte okej ut då, så jag får nog ta en halsduk runt huvudet och gömma mig restern av dagen så att ja inte skrämmer livet ur någon med mitt monster ansikte, ( inte 100% säkert att de händer men stor chans )

Jag börjar inte fören kl 12:40 vilket jag bara är för lycklig över! ska ta och koka lite nudlar till mig själv och sminka mig o sånt :)

Efter skolan så åker jag och gullipluttelin till weekday och kollar på deras jeans, bloggar mer ikväll!
Puss & Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0