förlåt förlåt!

Godmorgon! Förlåt för sämsra uppdaterig men man orkar inte, nu har vi iaf sportlov och det är sköööönt!!Här uppe i luleå är det 1 minus bara och sol så det skriker om det.. Riktigt skönt väder. Igår åkte jag snowboard för första gången och vi åkte upp i högsta backen på direkten, jag gjorde oxå jordens vurpa och fick skit ont.. Lite träningsvärk man har -.- Det tog mig typ en timma att komma ner från den första backen x) hahhaha! Idag ska jag ju åka hem och det är faktiskt lite tråkigt, det har varit riktigt myys här, jag landar med flyget typ 5 i 9 eller nåt sånt och då står mamma och pappa o väntar på mig.. Nu ska jag kolla när min bror spelar Xbox Puss elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0