sjuk Sara vet inte va hon ska göra *

Hej, planer ikväll-göra marockanskt te och kolla big brother och slappa! jag är nämligen JÄTTE SJUK och kan knapt andas lr svälja för det bränner i halsen och rinner i näsan... vill verkligen till skolan imorgon för det är slöjd (hehe) och det är aldrig bra att missa första dagen i veckan för då missar man typ mest! Men om jag är såhär sjuk imorgon så kan jag verkligen inte gå, har t.o.m. feber!!!
Sen... har jag ju varit väldigt olydig och åkt till skhlm och shoppat lite när man e sjuk liksom, men jag fick iaf med mig ett fint linne/klänning från bikbok 249:-  ett stort armband av metall från h&m 49:- och hårspray kmr inte ihåg men ca 30 :p
såhär har jag gått runt idag, lite smink kan dölja det mesta ;-)
Puss och kram Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0