vårkänslor <3

Gud va fint väder det är ute, solen skiner och de är ca 10 grader tror jah?! fan att man är sjuk och bara får ligga i solkskenet genom fönstret men de är oxå rätt chill. Jag mår lite bättre idag och kan nästan andas genom näsan så förhoppningsvis så drar ja till skolan imrn!... Vad gör jag annars då, jo tittar på lite filmer och har just städat mitt rum lite för jag nös hela tiden och det var bland annat för att det var så dammigt så nu har jag inte nyst på en timme!! :D
Nu ska ja koka lite tee och krya på mig, puss Sara

Kommentarer
Postat av: Libanmerethe

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-06-18 @ 09:09:59
URL: http://libanmerethe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0