hellre något att kämpa för, än inget att förlora

hahha.. skit trött, idag kom mina kusiner och ja kunde inte varit mer otaggad ( träningsvärk började sakta komma och ja va skit trött) men sen så blev det en väldigt lyckad kväll ändå, och eftersom att ja e lilla kusen för dom så stog ja som vanligt för dom OTROLIGT roliga skämten och skratta mkt :D saknat dom!
.
Idag så gick jag firre och ella till myren och åt en chokladkannin och drack kola :D sen kom emelie,elin,zebbe,alle,olivia och hannah xD hahaha och jag ella o killarna spelade fotboll under hela tiden så nu har jag sån grym träningsvärk ( SOM JA INTE BORDE HA! ) fuck that!
Nu ska ja fan sova, puss och kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0